Forum for VWACB
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Søndag 01.08.2021, 15:16:02

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
69 997 innlegg i 7 335 emner av 922 medlemmer
Nyeste medlem: Strips
* Hovedside Hjelp Lenker Kalender Booking Webshop Logg inn Registrer
Forum for VWACB  |  Generell kategori  |  Min Bil (Moderatorer: Moshe, RZR-Jånni)  |  Emne: Djupevik's 1966 Boble 0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 35 Skriv ut
Skrevet av Emne: Djupevik's 1966 Boble  (Lest 172324 ganger)
djupevik
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 1 240



« Svar #45 på: Fredag 02.04.2010, 20:15:31 »

Den er grei. Eg hadde ei lita sånn tang, men den(eller meg) var ikkje sterk nok til å knipe det heilt ihop Rekke tunge
Synes det er kjekt å få gjort litt så smått sjølv også Rekke tunge

Eg tok å skrudde opp den gamle bensinpumpa no for litt sidan i dag og den såg heilt fin ut innvendig. Den var heilt tørr for bensin på membranen på den sida som går ned mot blokka, så denne regner eg med er heilt i orden... (desverre)

Tok meg så ein rånetur igjen, og peila oljen igjen. Nivået har økt, og det luktar sterkt av bensin igjen etter berre ein tur :/


Då er vel neste skritt å sjekke forgassaren? Las på thesamba om ein som hadde samme problemet. Hans luftfilter var fullt i bensin som igjen hadde kom seg fra luftfilteret og ned gjennom slangen til "luftehullet" for blokka.
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/djupevik_/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 4 985


Rust Is A Crime!


« Svar #46 på: Fredag 02.04.2010, 22:38:31 »

Hmm, ta å rens og vask filteret ditt og fyll opp med olja. og blås ut driten i slangen frå filter til åndinga på blokka
Loggført

TLF: 97419035
djupevik
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 1 240



« Svar #47 på: Lørdag 03.04.2010, 18:39:10 »

Trur du det holder med ein kjapp luftfilterservice altså? Var mykje kvit/grå oljekremaktig gugge i den slangen. Det lukta godt av bensin i olja i filteret, men det var i alle fall oljekonsistens på det som låg der.. Burde eg rense filteret med noke raudsprit eller noke anna kjekt noke også før eg fyller i olje og monterer det igjen?

Hadde jo vore kult om dette var årsaka til problema, men las også at dei snakka om stuck float valve. Dette er vel det som heite flottør ventil? Om det er denne som er syndaren hos meg, er det noke som eg lett kan klare å fikse igjen eller er det sånn ein vanligvis må kjøpe nytt for å få til å fikse igjen?

-som alltid, eg spørr først og prøva etterpå Rekke tunge Har lyst å køyre meir boble no i påska, så hadde vore kjekt å fått det på stell Osteaktig
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/djupevik_/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 4 985


Rust Is A Crime!


« Svar #48 på: Lørdag 03.04.2010, 19:15:33 »

Det er nok ikkje berre luftfilteret som treng service, men ta å rens det! motoren har godt av det! Eg pleier å tømma ut oljo/driten so skåla litt bensin rundt i filteret, so ta fingen å grava ut sanden i kroken rundt filteret og tilslutt ein skål med bensin før eg tørkar det innvendig og hell på ny olja.

Det kan vera det renn over i flottøren din, eller tette dyser ja. du kunne jo godt ha vurdert å plokka ut gassaren å demontert/blåst gjennom alle dyser og kanalar og vaska ut av flottørkammeret, men merkar du noko om motoren går dårleg? eller går den som den skal?
Loggført

TLF: 97419035
djupevik
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 1 240



« Svar #49 på: Lørdag 03.04.2010, 20:31:49 »

Spørst om eg ikkje berre må få tak i eit sånt rebuild kit til forgassaren då ja. Den gikk heilt fint før eg satte den vekk i garasja og hadde samme problemet. Men no etter eg tok den ut så har den vore litt følsom for raske gasspådrag. Den dropper litt på turtall før den begynner å øke.. Gassar eg forsiktig akkurat i begynnelsen så går den heilt fint. Ikkje noken tegn til fusk eller ujamn gange. Motoren maler fint på alle turtall ellers.
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/djupevik_/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 4 985


Rust Is A Crime!


« Svar #50 på: Søndag 04.04.2010, 21:20:45 »

Akselerasjonsdysa begynner å tettna seg til ivertfall då, kjøp deg eit sånt rebuild sett
Loggført

TLF: 97419035
djupevik
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 1 240



« Svar #51 på: Mandag 05.04.2010, 21:23:29 »

Då var det bestilt, takk for tips Thumbs up
Blir spennande å begynne å fikle med forgassar... Kanskje eg burde skaffa meg ein anna brukt som fungerar til backup Gliser Har no sett noken tråder på det emnet her før meina eg, så eg får ta å glo litt der og finne ut blandt anna ka ein brukar for å reingjere det. Synes eg hugsa noke om sitronsyre i noken kjøkkengryter eller noke sånt + noke om å blåse dei reine med potetmel laugh

Har komt meg tilbake i bergen no, men trur eg skal reise tilbake neste helg om eg har fått rebuild kitet, og så kanskje køyre bobla tilbake til bergen no som det er så fint vær Smiler

Filteret ble forresten godt renska. Låg no litt sand og skit nedi der.. Skjønte forsåvidt ikkje heilt patenten på det, men det kan hende eg har skjønt det riktig. Slik eg forstod det ligger olja berre i bunnen av beholderen og er ikkje i kontakt med sjølve filteret. Er det berre meininga at tunge partikler skal dette ned og legge seg i olja då eller?


* T1 luftfilter.JPG (18.85 KB, 682x238 - vist 905 ganger.)
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/djupevik_/
djupevik
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 1 240



« Svar #52 på: Fredag 16.04.2010, 14:30:13 »

Heisann.

I dag er jeg tilbake i Førde for å se litt mer på bobla mi. Om jeg klarer å få bort bensinen i olja så kan det hende jeg kan kjøre bobla til Bergen denne helga Smiler
Var en liten tur på Breistein på onsdag, og ble selvfølgelig enda mer gira på å få bobla til Bergen. Har jo allerede gått glipp av årets første solskinnsdager :/

Lukta på olja i dag aller først, og her lukter det ikkje bensin no i det heile. Er det fordi det har fordampa eller er det fordi det bare er veldig lite bensin i oljen og eg overreagerer?

Og så ein ting til eg lurer litt på. Når eg fyller bensin så ooser det bensin i heile kupeen. Dette er jo 2 veker sidan no, men bilen har jo stått sidan eg fyllte. Betyr det at bensinlokket må ha nye pakningar eller er det berre sånn det er på disse gamle bilene?

EDIT: Om flottørventilen har hengt seg opp. Hvor renner da den overflødige bensinen?
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/djupevik_/
djupevik
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 1 240



« Svar #53 på: Fredag 16.04.2010, 19:43:55 »

Ja då var forgassaren skifta. Fort gjort det Smiler  Bilen starter og alt, og no er "rusket" når eg gir på frå tomgang vekke. Må sikkert justere inn litt forskjellig, men eg synes motoren blei litt vel rar. Den går litt ujavnt høyres det ut som, nesten som ein sylinder fuska litt.
Desverre så laver det ned med snø her no så eg får ikkje gjort så mykje meir. Tok ei lita stripe i boligstrøket her og motoren virka no som den gikk greit likevel.
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/djupevik_/
djupevik
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 1 240



« Svar #54 på: Søndag 18.04.2010, 13:38:11 »

Etter litt justering på forgassaren så maler bobla fint så bare det. Den fekk nok litt for mykje bensin på tomgang når den gikk så ujevnt.
Skifta olja på ny i dag igjen og tok ein liten tur. Synes ikkje det lukta noke særlig av bensin av olja etter denne turen. Når eg kjørte tilbake så kjørte eg vel max 5-10 minutta og då synes eg det lukta litt bensin alikavel, men det har eg jo blitt fortalt at det er vanlig ved småkøyring.

Planen vidare no blir å overhale den andre forgassaren når eg kjem til Bergen. Må ha noke å putle på med der også. Tenker bobla kjem seg til Bergen neste gang eg reiser heim Smiler
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/djupevik_/
djupevik
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 1 240



« Svar #55 på: Torsdag 22.04.2010, 20:52:41 »

Kom over ein artig ting i Haynes'en min når jeg var hjemme sist. En liten tabell med motortypene og effekt. Jeg trodde det var 50hk på 1600 dobbeltport. Men i følge denne så er det visst 50HK i min 1300 Rekke tunge I tillegg så er det 60HK i AH og AE 1600 blokkene, mens det er 48 i AS som er 1600 dobbeltport. Får det ikke til å stemme at min singelport 1300 skulle ha 2 hester mer enn en dobbeltport 1600.



Hva har folk å si? Slenger også inn noen bilder jeg tok på søndagen før jeg reiste til Bergen igjen. Rett etter dette greide jeg å låse bilen med nøklene igjen i bilen. 15 minutt med binders tok seg av den saken Rekke tunge  Ellers slo startmotoren inn kvar einaste gang denne helga Smiler







Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/djupevik_/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 4 985


Rust Is A Crime!


« Svar #56 på: Torsdag 22.04.2010, 21:18:34 »

Jaggu flott boblo di Smiler

Men ang hestakrefter så er ikkje dei til å verta kloke av... Fordi det er so mykje vas etter som det er to forskjellige "normer" for å skriva hestakrefter. DIN eller SAE norm. Det er nok SAE i haynesen, mens det er vanlig å operera med DIN.
1300 har 40 HK (DIN) eller 50 (SAE)
1500 har 44 HK (DIN) eller 53 (SAE)
1600 har 50 HK (DIN) eller 60 (SAE)

Haynes er vel amerikansk noko som forklarar klusset.. der det er oppgitt AS 1600 står da og fuel injection(USA) og då yter vel dei dårlegare enn med forgassar ser da ut som Smiler
Loggført

TLF: 97419035
djupevik
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 1 240



« Svar #57 på: Torsdag 22.04.2010, 21:35:59 »

Takkar for det Tistlo. Eg mistenkte at det var noke med målinga av effekten ja, men la ikkje merke til det med innsprøytinga, så då forklara det koffor en dobbelport 1600 gir mindre hest enn en 1300 med forgassar Thumbs up
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/djupevik_/
djupevik
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 1 240



« Svar #58 på: Torsdag 01.07.2010, 14:07:54 »

Oppdatering:

Har skiftet hjullager framme på høyre side. Nye stabstagklemmer er på plass fra unneberg etter å ha konkludert med at de jeg hadde var ALT for små for at eg skulle klare å få de på med ei vanlig røyrtang. Har hatt eit tilfelle der starteren ikkje har slått inn sist jeg brukte den, og da hjalp det å kakke litt på starteren. Nå skal jeg skifte bærekulene framme og feilsøke litt elektrisk ettersom hornet kun får 3.7V og derfor ikke virker, så blir det nok EU Smiler

Litt bilder fra forrige helg som en kamerat tok:


* 34361_10150215282045521_853570520_13093799_608986_n.jpg (100.99 KB, 720x482 - vist 869 ganger.)

* 34361_10150215282050521_853570520_13093800_848813_n.jpg (91.16 KB, 720x482 - vist 873 ganger.)

* 34361_10150215282055521_853570520_13093801_2585813_n.jpg (108.21 KB, 720x482 - vist 768 ganger.)

* 34361_10150215282060521_853570520_13093802_6298983_n.jpg (96.97 KB, 720x482 - vist 1073 ganger.)

* 34361_10150215282070521_853570520_13093803_1462141_n.jpg (79.45 KB, 720x482 - vist 830 ganger.)
Loggført

(o\ ! /o)  (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o) (o\ ! /o)
https://www.instagram.com/djupevik_/
Solan
Styret
Supermedlem
******
Innlegg: 5 199


One-liner... nå formann!


« Svar #59 på: Fredag 02.07.2010, 09:50:28 »

Veldig fin originalbil!  Thumbs up
Loggført

'65 Typ 221 Mikrobuss "Bløygen"
'52 Typ 11c Boble "Magnolia"

"Don't make a fuss, just get on the bus ..." -- Frank Zappa
"Two things are infinite: The universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." -- Albert Einstein
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 35 Skriv ut 
Forum for VWACB  |  Generell kategori  |  Min Bil (Moderatorer: Moshe, RZR-Jånni)  |  Emne: Djupevik's 1966 Boble « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!


Google visited last this page Lørdag 24.07.2021, 23:42:47