Forum for VWACB
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Søndag 15.09.2019, 20:05:54

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
69 650 innlegg i 7 248 emner av 892 medlemmer
Nyeste medlem: karl
* Hovedside Hjelp Lenker Kalender Booking Webshop Logg inn Registrer
Forum for VWACB  |  Volkswagen Auto Club Bergen  |  Aktiviteter (Moderatorer: Moshe, Solan)  |  Emne: Hvem stikker til Bore 0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet. « forrige neste »
Sider: [1] Skriv ut
Skrevet av Emne: Hvem stikker til Bore  (Lest 203 ganger)
Crusing sjæfen Mac dyregod
Supermedlem

Gjør din vw lykkelig. Senk den!

« på: Tirsdag 04.06.2019, 21:20:33 »

Halloy, Long time, no see... Boblen min er fortsatt i deler og kan ikke være med til Bore i år heller, men er det en god gjeng her i fra som skal avgårde? Noen som vet om alt av overnatting er booket på Borestranden den helgen? Hvis jeg ikke får egne hjul, er det noen som kanskje har plass til en skrott tur retur Bore? Det er litt jeg må få til å gå opp før jeg endelig kan si at jeg skal være med, men jeg har grådig lyst. Savner vw gjengen  Thumbs up Håper mange skal til Bore i år og er klar for banekjøring  police
Loggført

1973 T1 Automatic.
Crusing sjæfen Mac dyregod
Supermedlem

Gjør din vw lykkelig. Senk den!

« Svar #1 på: Mandag 10.06.2019, 10:54:34 »

Ingen fra Bergen som skal på SRVWK sitt treff på Bore i helgen? Hadde vært kjekt å kjøre sammen. Av erfaring så er det treffet grådig gøy.. Rekke tunge Banekjøringen er ikke noe man glemmer med det første og folkene som står for treffet er helt fantastisk  Thumbs up
Loggført

1973 T1 Automatic.
Dalland
Styret
Supermedlem

« Svar #2 på: Tirsdag 11.06.2019, 12:06:06 »

Bore treffet er alltid veldig kjekt, men i år tror jeg vi bærer litt preg av at nesten alle som pleier å reise har nylig kjøpt seg hus og har mye fylle helgene med dessverre.

Men vi stikker om få uker til MIB og høsten fylles med både SCC og BugOut. Thumbs up
Loggført
Sider: [1] Skriv ut 
Forum for VWACB  |  Volkswagen Auto Club Bergen  |  Aktiviteter (Moderatorer: Moshe, Solan)  |  Emne: Hvem stikker til Bore « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!

Google visited last this page I dag kl. 17:12