Vi var 6 biler som kjørte i følge ut. Regner med noen tok bilder

. Opptil flere som får litt poleringsjobb etter at russiske damer gnikket seg oppetter bilene på Bontelabo. Ligger nok igjen endel brunkrem........damene poserte som om det var en gatebil-reportasje, og nærmest krabbet oppover bilene. Siden damene ikke var like spreke eller lette som "babesene" til nevnte blad har Magda fortsatt angst i blikket.......
Utstillingen var meget bra og variert. En strøken 914 var "højdaren" for meg. Ellers veldig mye fint å se på, og et stort arbeid var lagt ned i å skape miljøer. Masse flotte modellbiler for salg, og emaljeskilt av svært god kvalitet. Må også nevne bladet/boken som var påkostet og som jeg gleder meg til å lese gjennom. Imponerende at denne ble delt ut til alle som løste billett.
Det eneste negative synes jeg var at de ikke hadde kort-terminaler hverken i inngang eller kiosk. I tillegg var bensinsstasjonen lite villig til å gi ut kontanter, så det burde man kanskje advart om på forhånd. Det kunne nok gitt litt mer inntekter til arrangørene. Er vel nesten slik at arr. var så profft/gjennomført at man nesten forventet å kunne bruke kort.....
Da er det bare 2 dager til neste tur! (Antons)

Geir