Den 3-hjulte scooteren på Frodes bilde, tilhører Gauten på forumet her! Utrolig artig sak, som bl a hadde med seg cangster-caps til meg.

Hadde med kamera, men det stakk min kjære av med da hun gikk hjem.

Har derfor ikke så mange bilder, men det ble da noen:
BMW Isetta, 3-hjuling. I Tyskland ble disse kalt "Kabinen-roller". Hele fronten åpnes, rattet følger med! Ingeniør-kunst på høyt plan..

IMG_8587 [640x480].JPG (5.36 KB. 640x480 - vist 786 ganger.)
Mercedes-taxi. Mest pga jobben min...

IMG_8588 [640x480].JPG (5.36 KB. 640x480 - vist 746 ganger.)
Chevrolet Corvair. Luftkjølt! yankee. Såvidt jeg vet, er det den eneste, men jeg er ikke sikker.

IMG_8590 [640x480].JPG (5.36 KB. 640x480 - vist 760 ganger.)
Utrolig bra gjennomføring av treffet! Kjekt at så mange stilte opp. Selv om det regnet betyr det at det er kjekt å være med. Hyggelig at så mange tok vakter, da er det lettere for styret å gjennomføre klubbens del av arrangementet.
Jeg må si at jeg er overrasket over at det var såpass mange nye biler som kom. Det var mange som jeg ikke hadde sett før! Artig at dere tok turen og lot oss få se de flotte bilene deres.
Må til slutt sende en stor gratulasjon til Svein! Utrolig hyggelig at du fikk pokal for beste luftkjølte. Da var ikke alle timene forgjeves, du har fått en bil du kan være stolt av!! Pokalen havnet vel fortjent i dine hender!